Långfredag

Vad jag ska göra idag? Plugga. Varför jag inte har pluggat tidigare i veckan när jag haft massa tid och jag inte har varit lite sliten och bakis från dagen innan? För att jag är lat och har skjutit upp 'ett. Men som tur är så är jag inte ensam i missödet. Jag har med mig i alla fall två personer som också måste plugga. Gött. Egentligen ska vi träffas exakt nu, men här sitter jag med halva frullen kvar och har inte duschat ännu. Oh well jag får kompensera med glass sen.
Igår var vi ett helt gäng från skolan som drog in till Salambo och åt middag och grundade en aning. Sen gick vi vidare till Joans där vi drack mer och lyssnade på fin musik. De som deltog i äventyret var jag, matilda, hennes vän från norrland, kristina, kristiina, hanna, mumin, rasmus, danne och sen kom viktor till joans. Lite senare på kvällen kom även anton och hans två vänner. Mycket trevligt måste jag säga. Helt lagom kväll, lagom lång, lagom lullig, lagom awesome.
Nu blir min morgon ännu mer awesome för nu knackade kristina på dörrn och frågade ifall jag vill ha ägg och bacon till frukost, bara såddär. Av matilda alltså. Jag gillar matilda!
God morgon allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0