Påsk

Vaknade idag vid halv 9 ungefär, tänkte att det var bra för då kunde jag gå upp och vara aktiv hela dagen och somna ikväll med gott samvete. Orkade inte riktigt gå ur sängen då så jag satte på tv:n och zappade lite. En kvart senare kom jag på mig själv med att känna trötthet igen och utan att tänka mig för kröp jag ner lite extra i sängen. Halv ett vaknade jag av att Mumin knackade på dörrn. ATTANS!! Alltså att jag sov bort förmiddagen i alla fall. Hon kom dock med goda nyheter, det var påskbuffe till lunch i skolans restaurang. En kvart senare var jag iklädd mjukisbyxor/pyjamasbyxor och linne påväg ner för att hämta en matlåda. Och jag tog så mycket att jag inte orkade äta upp allt, jag började dessutom med att äta efterrätten (chokladtårta). Så nu har jag påskbuffe till middag också!
Snart ska Matilda färga mitt hår och efter det ska jag ut på gården, lägga mej på gräsmattan med Mumin och plugga i solen. Glad påsk på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0