Trötter

Hej bloggen!
Nu så. Nu tog jag mig i kragen och fixade till utseendet på bloggen. Ville ha något nytt och annorlunda. Och just nu är jag inne på Shabby chick stilen, i min framtida lägenhet ska jag inreda i den fina stilen.
Whats new?
Pojkvän och jag firar 4 månader snart.
Det är vååååår och jag blir så sprudlande glad av det!
Jag har en lägenhet på gång.
Jag flyttar i alla fall inom två månader.
Min skola ska läggas ner (visserligen en väldigt tråkig nyhet).
Idag tog jag blodprov. Det gjorde inte ont!
Jag köpte en väldigt fin sommarklänning idag som ni kanske får se i morgon om ni är snälla.
Till hösten har jag sökt en del utbildningar på andra orter, dock för att plugga upp betygen, som detta år.
Min fina skola som snart ska sluta vara skola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0