Affärsdrömmar

Jag har så många drömmar, jag vill gå i så många riktningar, prova olika vägar. En utav mina drömmar är att en dag öppna en egen affär. En inrednings/pryl-affär i antik anda. Jag ska få saker skänkta till affären, eller så köper jag en massa antika prylar och säljer de ännu dyrare. Jag vill bygga något från grunden och ha anställda. Det pirras i min mage när jag tänker på det.


En annan dröm som jag haft ett tag, är att skriva en krönika i en tidning. Vad är förutsättningarna för det? Det är ingenting jag tänkt att jag ska kunna försörja mig på, men som en liten extrainkomst och sysselsättning.


Den största drömmen utav de alla är att vara på resande fot och föreläsa (om vad är ännu oklart), jag vill inspirera och träffa mycket människor i mitt jobb.


Vilken väg är den rätta?





- Vilken är rätt väg för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0