The day in the city

God kväll kära läsare.


Idag har jag varit i stan med en gammal vän. Alltså, vänskapen är några år gammal, inte själva vännen. Min ena bror var även med, och vi lunchade på Fridays. Om du gillar american style rekomenderar jag Fridays. Sedan shoppade vi loss i Gallerian, jag köpte en tröja (20 spänn), ett linne (20 spänn) och en göööörfin jeanskjol (250 spänn) (sååå värt det). På vägen hem drack jag en chai latte, min favorit, i Vingåker finns inte Espresso house så jag passar på när jag är i Stockholm. Ja just det, jag är i Stockholm nu! I morgon ska jag luncha med en vän och spendera mer tid med min bror som jag inte träffat sen nyår.


 

En favorit!




Chicken fingers vilar nu i min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0