Världen under mina fötter

God morgon världen!


Jag blir så pepp på livet när det är soligt och varmt ute. Idag har jag egentligen två lektioner, svenska och friskvård, men på svenskan har vi eget arbete. Så min tid att passa är kl 15.00 då vi ska gå femkilometersrundan med klassen (ska bli intressant att se hur många som kommer). Så tills dess ska jag ägna dagen till att städa! Det ser förtäskigt ut här just nu.


Men först ska jag äta klart min frukost, rostade mackor med ost, och te. Det är så underskattat att äta frukost! Jag brukar nästan aldrig äta ordentlig frulle på vardagarna då jag väljer att sova längre, jag brukar köpa yoggi och ta med mig på lektionen hehe. Jag säger ofta till mig själv att jag måste börja äta frukost på vardagarna, men när morgonen väl gryr så orkar jag inte ta mig upp en kvart tidigare för frulle. Oh well, hoppas på bättring när det blir vår och man kan sitta ute i solskenet med sin frukost.

Frullen intas under toner till Nelly Furtado - Turn Off The Light. (Kanske lite dubbelmoral av mej hehehe, men den är ju så bra!) Samt uppdatering av vad som hänt i världen på Aftonbladet.





Inte mina mackor, men nära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0