15 juni 2011

God afton!
Idag har jag strosat omkring i staden som lokalborna kallar "stan". Katrineholm alltså. Jag personligen tycker det är bullshit att kalla Katrineholm för stan, i alla fall när man är uppvuxen i storstan Stockholm. Eller jag har suttit mer än att strosa. Först på sushi corner där jag och Jessica åt lunch. Det var awesome som vanligt. Sen strosade vi omkring i diverse heminredningsbutiker där jag fyndade en lila stekspade för 10 kr, ett kryddställ för 29 kr och två grytunderlägg för 19 kr/st. Totaly worth. Efter det blev vi så trötta i benen att vi fikade varsin prinsesstårte-bit med dryck. Gött vare. Nu ska jag lägga mej raklång och breda ut mej i min lilla säng i min lilla lägenhet och glo på någon snyftig jättetjejig film. Gööött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0